Fauziah Gous Bakal Bertunang? Nikah sekitar September

maryjbligeslamwitha900000taxlien

AHHHHHHHHH ARGHHHHHHH 

Bingit ke? Akak nak jerit jugak! nak jugekssss tgh eksaited chuols! Pelakon favourite akak dah nak kahwin juga akhirnya. Siapa lagi kalau bukan si Fauziah Gous yang berambut panjang mengurai ittew. yang penting bukan kahwin dengan pelakon lelaki yang kuat propa yek! Dia bakal bertunang dengan seorang lelaki yang jauh lebih gagah daripada pelakon lelaki coverina ittew. 

HAHAHAnjjjj betul akak ni kan bahan dia. Kesahhhh?

Fouziah-Gous-dan-bakal-suami

Nasib baik pakwe dia reti bawak kapal terbang! Kalau pelakon lelaki coverina tuh? Bawak KERETA pun kepit uols! 

Fouziah-Gous-kekasih

Hensemnyahhhhhhhhhhh. Rezeki dia uols!

Screen-Shot-2013-05-27-at-8.40.48-AM

 

Sangat manis Fauziah Gous dan pasangannya yang bakal bertunang minggu ini dan merancang untuk kahwin dengan Md Zhafran Md Yusof pada sekitar bulan September. Kalau uols nak tahu diorang ni juga sebenarnya rakan kongsi perniagaan. Baguslah itu, lepas ni boleh kembangkan perniagaan uols moga lebih maju. 

Bukan setakat Fauziah Gous tahu, Zahid AF2 pun bakal kahwin juga nanti. Shahz Jaszle dan tunangnya? NAN HADOOOO akak amek kisah. Jadi kahwin ke tidak kalau perangai playboy tu masih terperuk dalam hati baik duduk rumah GENTEL apa aja selagi boleh kanzzz??

AFIQ MUIZ pulak? Lantak kau lah dik. uols kan ibarat anak emas intan berlian tak boleh dimarah? darjat pun dah naik melangkaui si emak. Akak nak tengok akhirnya nanti kahwin ke tidak budak ni dengan si Eina Azman yang rambut berkepok2 kembang ittew. 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Fauziah Gous Bakal Bertunang? Nikah sekitar September

  1. suriaamanda says:

    suka…suka sgtkat fouziah ni..dia memang clean..xde controversi gittew…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s